Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Emma Kristensson - 23 augusti 2011 21:44

Det kom ett brev... Vi vill meddela dig att du ej har allvarligt sjukt barn mer än tom augusti månad! -Gud va bra tänkte man ju såklart!! '

mvh Försäkringskassan. ... hm grr...


Kom genast att tänka på ett mail Matte fick i somras; det stod något i stil med -Hejsan , något har försökt att logga in på ditt internetbanken. Skulle

var bra om du ville skicka din kontouppgifter till oss så tar oss hand om din konto så länge.

mvh Swedbank. (uppmärksamma svenskan)


man ska inte tro allt man läser ;)


Givetvis bluffade ju inte Fk men jag blir ju så trött, en av läkarna hade skrivit läkarintyg på fel formulär så nu blir det en massa jobb och tjat för att få ersättning igen.

Tur det var en bra dag idag annars hade jag nog skitit i det!


Annars har det varit en bra dag idag med, Isak har varit i skolan idag med. Han klagade lite över ont i magen ikväll men det gick över fort så jag hoppas det inte var något allvarligt.

Nu sover barnen så sött och jag tänkte med försöka få mig lite sömn.

Natti ...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards