Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Emma Kristensson - 29 augusti 2011 18:46

Så var det provdag igen, lite går man och väntar på att helgen ska ta slut just bara för att hoppet tänds igen om bättre värden!

Men så idag har vi gått och väntat hela dagen, nerverna sitter liksom utanpå , tänk om det blivit mkt värre...

Då glömmer dom ringa!!! suck....

Jag får anta att värdena är så pass bra eller som innan så att det inte fanns någon egentlig anledning att berätta för oss.

Jag trodde mediciner skulle ändras idag ju! Blir så trött. Det enda som är lite intressant med att tillbringa en halv dag på sjukhuset är ju just att få reda på hur allt ligger till!

Ja ja .. jag får väl ringa imorgon. Dom får tycka att man är lätt halvhysterisk ;)


Tilde och jag har just kommit hem från Ridskolan, hon fick en vild liten ponny idag.

Isak har hållt igång hela dagen idag och verkar vara i fin form. Jag tänkte ta mig en tur runt sjön, börjar väl bli dags att ta tag i semesterkroppen lite nu!

Imorgon åker Rille och Changa med fam till Turkiet. Den resan bokade vi tillsammans tidigt i våras.

Givetvis fick vi ställa in den och jag är egentligen inte så bitter för vi kanske kan åka nästa år igen vem vet!

Ska bli så skönt när allt lugnar ner sig och vi inte behöver vara på sjukhus var och varannan dag. När livet blir som vanligt igen! .. om det nånsin blir det.

Nästa vecka så åker vi till Huddinge igen, vi sover på ronald mc donald en natt och tillbringar sen torsdagen på Astrid Lindgrens !

Då är även våra norska vänner där med deras lilla tjej Eline som kämpar på med sin sjukdom.

Häromdagen kom ett brev från Isaks "leverkompis" Niklas, (opererades samma dag fast pga tumör i levern).

Han mådde prima stod det :)

Hoppas vi ser dom snart i Huddinge med.

Jahopp då får vi se om jag lyckas jaga tag i några provresultat imorgon istället ! Adios   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards