Alla inlägg den 7 september 2011

Av Emma Kristensson - 7 september 2011 09:20

Då var det dags för en stockholmstripp igen, känns inte som det var så länge sen vi var där. Hoppas vi kan glesa ut provtagningarna snart lite! Samtidigt som det är skönt att vi tar prover så ofta.

Man är ju alltid orolig för att en avstötning ska dyka upp fort.

Tvingade Matte att ta Clion till jobbet idag (inte helt nöjd) . Jag tänkte jag skulle städa ur Saaben lite innan vi åker.

Har en känsla av att ingen ser Clion som en bil riktigt men den går faktiskt att åka i även om den har krånglat nån gång kanske ...

Vi ska sova på Ronald inatt och imorgon tillbringas hela dagen på Astrid Lindgrens !


Ikväll kommer Helene och lilla Evolet och hälsar på oss lite på Ronald med.

Våra norska vänner , och deras lilla flicka är med på Huddinge för behandling denna gång, så kul att vi är där samtidigt! var så längesen sist.

Så ikväll sitter vi nog uppe en stund och pratar ...

Jag hoppas få svar på någon av mina frågor imorgon men är lite tveksam till att jag får det, läkarna vet ju inte riktigt.

Jag hoppas de har nån ny plan för Isak iaf och hans mkt pressade benmärg.


Måste passa på att tacka för alla fina kommentarer jag får på min sida här  


Det betyder såå mycket och jag är evigt tacksam att ni finns för oss när vi har det tufft.

...

Ovido - Quiz & Flashcards