Direktlänk till inlägg 12 september 2011

som att strö salt i såren...

Av Emma Kristensson - 12 september 2011 18:33

Jag hade någonstans hoppats lite på att värdena skulle kunna vara lite bättre idag. Men fick en dålig känsla i morse när Isak hade ont i benen, han har även haft mer blåmärken igen det sista.

Det kändes som om luften lite gick ur mig idag när läkaren ringde...


Hb : 83 (86) "normalvärde är <100"

Vita : 1,4 (1,8)

Trombocyter : 77 (93)

Levervärden : bra!


Vad hade hänt varför hade de gått ner så lågt?

Det kändes inte bra alls , Varför vänder det aldrig?

Man känner bara för att gå och lägga sig och skita i allting, men det går ju tyvärr inte när man är förälder..

suck...

 
 
.

.

12 september 2011 23:00

...

http://.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Kristensson - 18 februari 2013 10:42

Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Jag har skrivit ett par gånger de senaste månaderna men kan inte se inläggen här :/ Det blir inte så ofta att jag skriver här för vi är för det mesta upptagna med att leva livet för det står inte längre ...

Av Emma Kristensson - 26 september 2012 14:05

Oj vad längesedan det var som jag skrev här ! Dagarna rullar på och vi har haft en bra sommar, man kan säga att vi fick igen den sommar som vi förlorade förra året. Isak har ju haft/har  en ganska svår påverkan på sin benmärg och det vet man nog ...

Av Emma Kristensson - 2 juli 2012 20:14

Idag har vi varit inne som vanligt och tagit lite nya prover på Ryhov. Förra veckans prover var ganska stabila men levervärdena var lite förhöjda bla. Skriver förra veckans värden så man kan jämföra lite   Hb : 124 Trombocyter : 96 Vita bl...

Av Emma Kristensson - 7 juni 2012 17:18

Idag har vi varit i Huddinge igen för att diskutera provsvar från leverbiopsin samt benmärgsprovet. Sedan levertransplantationen för ett år sedan så har vi ju inte riktigt haft turen på vår sida och stundtals har det sett ganska mörkt ut med hot o...

Av Emma Kristensson - 3 maj 2012 22:30

Jag tänker ganska ofta tillbaka till hur det var för ett år sedan. Man tänker på hur det var och hur allting blev. Idag för exakt ett år sedan så genomgick vi ett riktigt helvete på jorden. Den 3e maj förra året så föll det stora vita snöflingo...

Skapa flashcards