Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Trendbrott!?

Av Emma Kristensson - 19 februari 2012 22:30

Idag är det Isaks pappa Mattias som bloggar här för första gången. Varför undrar ni säkert. Jag har medvetet, trots Emmas uppmaningar att blogga, låtit bli då jag tyckt att det här har Emma gjort så bra och jag syns och hörs så mycket annars.

Nu är det ju så att jag är en aning vidskeplig av mig. Jag har i två månader gått och tänkt att alla värden kanske blir bättre om jag bloggar en gång...fånigt javisst..men nu kände jag att om hans värden imorgon inte är bättre, eller rent av sämre, och jag inte har bloggat då blir jag sur på mig själv. Därför tar jag chansen!


Jag vill passa på att tacka JP för en jättefin artikel om Isaks äventyr, man säger ofta att journalister vänder och vrider på allting, men detta var våra och Isaks ord till 100%. Vill också tacka alla Er som hört av sig angående artikeln. Jättekul och skönt att det finns så många där ute som VERKLIGEN bryr sig. Inte bryr sig för att "det ser bra ut att bry sig" utan det känns verkligen äkta. TACK!!


Om en vecka så spelar Isaks innebandylag sin första träningsmatch. Den går av stapeln i Fagerhus och tror ni vi har en kille här hemma som är taggad eller??!! Igår lekte han med en kompis, Felix, från laget och jag hörde hur han sa.

- Det är klart vi vinner Felix, vi är ju så många som är så bra!

Själv har jag sagt att om man börjar sin karriär med att förlora mot Fagerhult då blir det godisförbud i två månader...minst...kommer det en förlust mot JIK en dag så vet jag inte vad jag ska hota med.

Det är grymt kul att se honom spela innebandy som han gjorde för ett år sen, visst tycker jag väl att han inte har riktigt samma ork som tidigare men han njuter verkligen.


Som jag inledde, nya prover imorgon, ny bloggare idag, visst måste det bli en bra måndag?!


Sov gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Kristensson - 18 februari 2013 10:42

Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Jag har skrivit ett par gånger de senaste månaderna men kan inte se inläggen här :/ Det blir inte så ofta att jag skriver här för vi är för det mesta upptagna med att leva livet för det står inte längre ...

Av Emma Kristensson - 26 september 2012 14:05

Oj vad längesedan det var som jag skrev här ! Dagarna rullar på och vi har haft en bra sommar, man kan säga att vi fick igen den sommar som vi förlorade förra året. Isak har ju haft/har  en ganska svår påverkan på sin benmärg och det vet man nog ...

Av Emma Kristensson - 2 juli 2012 20:14

Idag har vi varit inne som vanligt och tagit lite nya prover på Ryhov. Förra veckans prover var ganska stabila men levervärdena var lite förhöjda bla. Skriver förra veckans värden så man kan jämföra lite   Hb : 124 Trombocyter : 96 Vita bl...

Av Emma Kristensson - 7 juni 2012 17:18

Idag har vi varit i Huddinge igen för att diskutera provsvar från leverbiopsin samt benmärgsprovet. Sedan levertransplantationen för ett år sedan så har vi ju inte riktigt haft turen på vår sida och stundtals har det sett ganska mörkt ut med hot o...

Av Emma Kristensson - 3 maj 2012 22:30

Jag tänker ganska ofta tillbaka till hur det var för ett år sedan. Man tänker på hur det var och hur allting blev. Idag för exakt ett år sedan så genomgick vi ett riktigt helvete på jorden. Den 3e maj förra året så föll det stora vita snöflingo...

Ovido - Quiz & Flashcards