Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Kristensson - 18 februari 2013 10:42

Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Jag har skrivit ett par gånger de senaste månaderna men kan inte se inläggen här :/

Det blir inte så ofta att jag skriver här för vi är för det mesta upptagna med att leva livet för det står inte längre stilla och kretsar inte bara runt blodvärden och levervärden. Isak mår bra och hans värden fortsätter sakta men säkert att gå åt rätt håll. Emellanåt kan tom jag glömma hur sjuk han faktiskt varit :)

Isak är fortfarande infektionskänslig men det är på en annan nivå nu. Matte och jag jobbar i stort sett som vanligt förutom när det går mkt influensor eller vid sjukhusbesök.

Isak har konstigt nog inte drabbats ännu av feber eller infektioner - lite konstigt när folk omkring är sjuka hur mkt som helst!

Just idag var han dock väldigt ledsen när jag skulle lämna honom , han har fått lite problem och värk i fingerlederna så jag har kontaktat vc nu och hoppas de kan hjälpa honom .

Snart är det dags för 2 -årskontoll av levern , då far vi till Stockholm igen och gör en ny leverbiopsi. Vi får bo på sjukhus några dagar då och det är ju sällan populärt hos Isak.

Utanför mitt fönster så biter vintern sig envist kvar och jag kan inte se något tecken på vår än iaf!

vi ses!

..Emma..

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards